Κυριακή 29 Μαΐου 2022

ΞΕΝΑΓΟΙ ΑΠΟ ΚΟΥΝΙΑ

Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ εντάσσονται 5 εργαστήρια με γενικό τίτλο «Ξεναγοί από κούνια». Εργαστήριο εισόδου-σύνδεσης με την προηγούμενη ενότητα: ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΩ…ΣΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΘΩ Τα παιδιά σπάνε τον κώδικα σε ένα ψηφιακό παιχνίδι και μπαίνουν στην έννοια του μνημείου-μουσείου. 1ο εργαστήριο: ΜΝΗΜΕΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ, ΠΑΛΑΙΑ ή ΦΥΣΙΚΑ ας ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΑΙΔΙΑ Τα παιδιά αποτυπώνουν τις ιδέες τους για το τι είναι μνημείο – αξιοθέατο, ερευνούν σε βιβλία και διαδίκτυο και κάνουν έρευνα πεδίου επιλέγοντας το μνημείο του τόπου τους. 2ο εργαστήριο: ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΤΗ ΟΔΗΓΟ, ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΒΡΙΣΚΩ ΕΓΩ Τα παιδιά μέσα από χάρτες πραγματικούς και ψηφιακούς βρίσκουν τη διαδρομή προς το μνημείο – αξιοθέατό τους και την αποτυπώνουν στο χαρτί. 3ο εργαστήριο: ΑΠΟΤΥΠΩΝΩ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ & ΒΡΙΣΚΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΛΛΕΣ Τα παιδιά παίρνουν πληροφορίες για το μνημείο τους μέσα από συνεντεύξεις και εντοπίζουν προβλήματα στη διαδρομή προς το μνημείο τους 4ο εργαστήριο: ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΛΥ, ΜΑ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ Τα παιδιά προτείνουν σχέδιο δράσης με τη βοήθεια του ρομπότ για την αντιμετώπιση και επίλυση των προβλημάτων που εντόπισαν. 5ο εργαστήριο: ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Ο ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ Ένας τουριστικός οδηγός δημιουργείται με τα μνημεία του κάθε σχολείου να αφηγούνται την ιστορία τους. ΤΑ ΣΩΣΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΩ…ΣΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΘΩ
ΜΝΗΜΕΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ, ΠΑΛΑΙΑ ή ΦΥΣΙΚΑ ας ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΑΙΔΙΑ
Στα βιβλία ψάχνω να βρω, των μνημείων το θησαυρό Συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο με τους μαθητές σας: https://forms.gle/3hKyU5ogzv7opKWd7 https://www.canva.com/design/DAE_GcM6mzQ/mMgrBZlG_APpSJ-U_JFGkw/view?utm_content=DAE_GcM6mzQ&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=viewer
Περπατώ κι αναζητώ το μνημείο που θαυμάζω εγώ! ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΟΔΗΓΟ, ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΒΡΙΣΚΩ ΕΓΩ Τα παιδιά μέσα από χάρτες πραγματικούς και ψηφιακούς βρίσκουν τη διαδρομή προς το μνημείο – αξιοθέατό τους και την αποτυπώνουν στο χαρτί. Ανοίγω το χάρτη και κοιτώ, στο σωστό σημείο να σταθώ, το μνημείο για να βρω
Το χάρτη τον πραγματικό τώρα θα τον κάνω ψηφιακό (με ένα tablet ή ένα κινητό)!

Έγινε με το Padlet
Με μολύβι και χαρτί, τη διαδρομή του χάρτη θα σας δείξω στη στιγμή!
ΑΠΟΤΥΠΩΝΩ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ & ΒΡΙΣΚΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΛΛΕΣ Τα παιδιά παίρνουν πληροφορίες για το μνημείο τους μέσα από συνεντεύξεις και εντοπίζουν προβλήματα στη διαδρομή προς το μνημείο τους. Προς το μνημείο μου προχωρώ και στη διαδρομή μου βρίσκω χίλια δυο
Το μνημείο μου καμαρώνω και τη φωτογραφία του ορθώνω!(εκτυπώνω) ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΛΥ, ΜΑ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ Τα παιδιά προτείνουν σχέδιο δράσης με τη βοήθεια του ρομπότ για την αντιμετώπιση και επίλυση των προβλημάτων που εντόπισαν. Στην παρουσίαση που ακολουθεί θα αναρτηθούν τα σχέδια δράσης των σχολείων και οι λύσεις που προτείνονται
Το ρομπότ θα με βοηθήσει τα προβλήματα να λύσει Ας ακούσουμε όλοι μαζί, το μνημείο τι έχει να μας πει https://www.flipsnack.com/AFDBBA99E8C/--hci49kco7k.html Η συνεργατική παρουσίαση όπου όλα τα μνημεία κάτι σημαντικό έχουν να μας πουν!
ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Ο ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ
Σε προκαλώ να πεις τι έμαθες για το μνημείο σου εδώ

Έγινε με το Padlet

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.